مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بایدن: در طول مناظره با ترامپ داشت خوابم می‌برد!

تبلیغات بنری

به گزارش خبرگزاری جهان به ایسناجو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024 این کشور، پس از مناظره نامناسب خود با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در 27 ژوئن، با سوالات زیادی مواجه شد که یکی از اعضا روز سه شنبه از او به ایالات متحده درخواست کرد. دموکرات های مجلس نمایندگان علنا ​​از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بایدن در جریان یک سخنرانی تبلیغاتی در ویرجینیا اعتراف کرد که مناظره او با ترامپ اصلا خوب نبوده و بهترین عملکرد خود را از خود نشان نداده است.

او به حامیان مالی خود گفت: عملکرد من خیلی بد بود، اما همانطور که می دانید در خرداد و قبل از مناظره دو سفر خارجی داشتم و اختلاف زمانی زیادی داشت.

رئیس جمهور 81 ساله آمریکا ادامه داد: وقتی از سفر برگشتم به توصیه رئیس دفترم گوش نکردم و به همین دلیل در جریان مناظره خوابم برد یک توضیح.»

ماه گذشته، بایدن طی دو هفته در دو سفر جداگانه به فرانسه و ایتالیا رفت و در عرض یک روز از نشست گروه هفت در باری ایتالیا برای شرکت در یک رویداد جمع آوری کمک مالی با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در لس آنجلس در 15 ژوئن گذشته، پرواز کرد. بازگشت به واشنگتن

او سپس شش روز را در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره 27 ژوئن آماده شود. دونالد ترامپ در اولین اظهار نظر خود از مناظره خود با بایدن در توضیح این خبر گفت: بایدن یک هفته در کمپ دیوید برای مناظره آماده شد و قوانین، تاریخ و ناظران مورد نظر خود را بدست آورد، اما به نظر نمی رسد که او آن را می خواهد.» مهارت های او کمک کرد.

مقامات کاخ سفید عملکرد ضعیف بایدن در جریان مناظره را به سرماخوردگی نسبت می دهند.

بایدن در مراسم جمع آوری کمک های مالی روز سه شنبه به این بیماری اشاره نکرد.

نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس در روز سه‌شنبه نشان داد که از هر سه دموکرات، یک نفر معتقد است بایدن پس از مناظره به انتخابات مجدد خود پایان دهد، اما گفت که هیچ نامزد پیشرو دموکرات در رقابت فرضی علیه ترامپ بهتر از بایدن عمل نمی‌کند.

در این نظرسنجی دو روزه همچنین مشخص شد که ترامپ 78 ساله و بایدن 81 ساله همچنان از حمایت 40 درصد رای دهندگان برخوردار هستند و بایدن از این مناظره جایگاه خود را در میان رای دهندگان از دست نداده است.

انتخابات ایالات متحده در 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برگزار می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا