مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بایدن : تنها به فرمان خدا از رقابت های انتخاباتی کناره می گیرم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، بایدن در گفت وگو با شبکه ای بی سی در پاسخ به سوالی مبنی بر انصراف از کاندیداتوری گفت: اگر خداوند متعال از بهشت ​​فرود آید و به من بگوید، ممکن است. انجام دهید.” من این کار را می کنم.

در همان زمان، بایدن همچنین گفت که رهبری فراکسیون های حزب دموکرات در هر دو مجلس کنگره او را متقاعد کرده است که از رقابت های انتخاباتی خارج نشود.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط CNN، دو سوم بینندگان مناظره تلویزیونی بین بایدن و رقیب سیاسی اصلی او، دونالد ترامپ، جمهوریخواه، که در آتلانتا، جورجیا برگزار شد، گفتند که ترامپ برنده مناظره شده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود.

ترامپ و بایدن قبلاً تعداد نمایندگان لازم برای نامزد شدن به عنوان نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات ریاست جمهوری را به دست آورده اند.

نامزدها در کنفرانس حزب در اواخر تابستان تایید خواهند شد.

در همین حال، واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سناتور مارک وارنر قصد دارد روز دوشنبه گروهی از سناتورهای دموکرات را جمع کند تا از جو بایدن از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خارج شود.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، واشنگتن پست شامگاه جمعه با استناد به اظهارات دو مقام آگاه که نام آنها را فاش نکرد، نوشت که وارنر، سناتور دموکرات و رئیس کمیته اطلاعات خارجی سنا، با دموکرات در تماس بوده است. سناتورها چند روز گذشته تا دوشنبه آینده شاهد نشستی برای بحث در مورد مبارزات انتخاباتی بایدن بودیم.

از جمله رسانه هایی که این خبر را تایید کردند، رویترز، پولیتیکو و آکسیوس بودند.

پس از لکنت زبان، توقف بیش از حد، و ناتوانی در بیان شفاف افکار خود در طول اولین مناظره با رقیب جمهوریخواه خود، دونالد ترامپ، تردیدها در مورد آمادگی روحی و جسمی بایدن برای ادامه مبارزات انتخاباتی افزایش یافت.

در همین حال، گروه بزرگی از حامیان دموکرات، شخصیت‌های عمومی و مدیران بازرگانی در نامه‌ای به بایدن از وی خواستند از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کند.

در این نامه که 168 امضاکننده آن را امضا کرده اند، خطاب به بایدن نوشته شده است: ما با احترام از شما می خواهیم به خاطر دموکراسی و آینده ملت آمریکا از نامزدی مجدد در انتخابات کناره گیری کنید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا