مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بایدن از سوی این افراد مورد حمایت قرار گرفت

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، والز گفت: او در مواقع سختی مانند بیماری همه گیر کووید 19 با بهبود شرایط پشت سر همه ما بود و اکنون استانداران می خواهند از او حمایت کنند. و ما با هم کار می کنیم.»

وی خاطرنشان کرد که پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آینده اولویت اصلی بایدن است.

هوچول همچنین گفت: رئیس جمهور بایدن برنده رقابت انتخاباتی است و ما از او حمایت می کنیم.

مور افزود: رئیس جمهور همیشه پشت ما بوده و ما نیز از او حمایت خواهیم کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود و بایدن و ترامپ، رقبای انتخاباتی، پیش از این تعداد آرای لازم را از نمایندگان دموکرات ها و جمهوری خواهان به دست آورده اند. نامزدهای آنها توسط یک کنگره دو حزبی در اواخر تابستان بررسی خواهد شد.

نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از یکی از مشاوران نزدیک بایدن گفت که نامزدی وی ممکن است در روزهای آینده در خطر باشد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاوری گفته است که می‌داند اگر نتواند مردم را در روزهای آینده متقاعد کند که برای ریاست‌جمهوری آماده است، نتواند نامزدی دموکرات‌ها را نجات دهد.

پس از انتشار گزارش نیویورک تایمز در این زمینه، اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید در شبکه های اجتماعی نوشت که این ادعا کاملا نادرست است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید نیز گزارشی را که روز چهارشنبه به وقت محلی نیویورک تایمز منتشر کرد، در نشست خبری با خبرنگاران در کاخ سفید و در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در نظر دارد از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد؟ او گفت: «مطمئناً نه.

نظرسنجی انجام شده توسط رویترز و ایپسوس نشان داد که میشل اوباما، بانوی اول سابق کاخ سفید، به جای جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا، تنها نامزد جایگزین برای دموکرات ها برای ریاست جمهوری است که می تواند دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان را شکست دهد. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر (15 نوامبر) با شکست مواجه شد

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس، میشل اوباما نه تنها تنها نامزد احتمالی است که ترامپ را در نظرسنجی ها شکست داده است، بلکه در نظرسنجی ها پیشتاز است و ترامپ و بایدن بیش از 10 درصد از او پیشی گرفته اند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا