مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بالگرد اورژانس ناجی جان مادر باردار

تبلیغات بنری

به گزارش یستا به نقل از وبدا، حسین قاسمی با اعلام این خبر افزود: با توجه به گزارش ارسالی مبنی بر تولد نارس مادر باردار 16 ساله پرخطر که اولین زایمان او نیز بود، تصمیم گیری شد. و بیمار با بالگرد از جزیره هرمز به بیمارستان شریعتی بندرعباس منتقل شد.

مدیر بخش حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پس از هماهنگی و اقدامات پزشکی لازم برای حفظ و تثبیت وضعیت این مادر باردار، بیمار از جزیره هرمز به بیمارستان تخصصی شریعتی بندرعباس منتقل شد. استانداری هرمزگان. در بین تیم پزشکی و کارشناسان خبره.

وی با بیان اینکه استفاده از بالگردهای اورژانس برای جابجایی بیماران در مناطقی مانند جزیره هرمز نقشی حیاتی در نجات جان بیماران دارد، به افزایش چشمگیر ماموریت های اورژانس در جزیره هرمز به ویژه حمل و نقل بیماران باردار که دچار زایمان زودرس هستند اشاره کرد. وی افزود: از ابتدای سال تاکنون شش بیمار دیگر با آمبولانس هوایی از جزیره هرمز به بندرعباس منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حمل و نقل دریایی را وسیله مهم جابجایی بیماران در جزیره هرمز دانست و گفت: علاوه بر حمل و نقل هوایی، 148 بیمار نیز با قایق از جزیره هرمز به بندرعباس منتقل شدند. کارشناسان فوریت های پزشکی جزیره هرمز از ابتدای سال تاکنون 309 ماموریت برای مداوای مصدومان انجام داده اند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا