مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بازگشت طارمی به ترکیب اصلی اینترمیلان

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز. مهدی طارمی که در دیداری که عصر یکشنبه با شکست 2-1 اینتر مقابل میلان در هفته پنجم لیگ ایتالیا به پایان رسید فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین شد، به نظر می رسد سیمونه اینزاگی در نظر دارد. استفاده در تمرین نراتزوری ترکیب اصلی بازی شنبه مقابل اودینزه. به گزارش روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت»؛ سیمونه اینزاگی برای دیدار مقابل اودینزه در ترکیب اینتر تغییراتی ایجاد خواهد کرد و سه تغییر احتمالی برای بازی بعدی حضور فراتزی، زیلینسکی و طارمی در ترکیب اصلی خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ نیکولو بارلا به دلیل مصدومیت عضلانی بقیه بازی های بین المللی پیش رو را از دست خواهد داد و انتظار می رود داوید فرانسی جایگزین او در ترکیب اصلی اینتر برای دیدار با اودینزه در هفته ششم لیگ ایتالیا شود، اما این تنها تغییر نخواهد بود. با توجه به عملکرد عالی زیلینسکی مقابل منچسترسیتی و البته با توجه به افت مخیتاریان، به احتمال زیاد این هافبک لهستانی در ترکیب اصلی خواهد بود.

در ادامه این گزارش؛ نامزد نهایی حضور در ترکیب اصلی اینتر در دیدار اودینزه، مهدی طارمی در خط حمله است. این مهاجم ایرانی می تواند جانشین لائوتارو مارتینز یا مارکوس تورام شود که پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد. برای دیدار اودینزه، به نظر می رسد اولین نامزد نیمکت نشینی، مهاجم نراتزوری فرانسوی باشد که فصل را عالی شروع کرده است.

تارمه 32 ساله که تابستان امسال به حضور 4 ساله خود در پورتو پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، 5 بازی (240 دقیقه از 450 دقیقه احتمالی) در رقابت های مختلف برای نراتزوری انجام داده است. او تا اینجای فصل یک بار هم پاس گل داده است، اما هنوز پایش را برای گلزنی باز نکرده است.

تبلیغات بنری