مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

این افراد بهتر است هر روز آجیل بخورند

تبلیغات بنری



کد خبر:
464952

//

10 جولای 1403
//

21:12:23


به گفته محققان، افرادی که رژیم غذایی بدون آجیل دارند وزن بیشتری از دست می دهند.




به گزارش فرتاک نیوز.

آلیسون کوتس، محقق ارشد و سرپرست تحقیقات در “People” می‌گوید: «در واقع، نتایج نشان داد افرادی که از رژیم‌های غذایی سرشار از آجیل استفاده می‌کردند، بین 1.5 تا 7 کیلوگرم وزن کم کردند در مقایسه با افرادی که رژیم‌های غذایی بدون آجیل مصرف کردند. آجیل بخورید» دپارتمان سلامت و عملکرد انسانی در دانشگاه استرالیای جنوبی می‌گوید: «در هنگام تلاش برای کاهش وزن، از مصرف آجیل خودداری کنید، زیرا معتقدند محتوای انرژی و چربی آجیل می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

در عوض، به نظر می‌رسد که آجیل ممکن است به کاهش گرسنگی کمک کند: «آجیل‌ها سرشار از چربی‌های غیراشباع سالم، پروتئین گیاهی و فیبر غذایی هستند که همگی به افزایش سیری و کاهش پرخوری کمک می‌کنند.» کالری مهم است. آجیل با بهبود سلامت قلب و عروق و متابولیک، بهبود سلامت روده و افزایش عملکرد شناختی مرتبط است.

در این بررسی، محققان نتایج هفت کارآزمایی را تجزیه و تحلیل کردند که شامل رژیم‌هایی بود که مصرف غذا را بین 240 تا 1000 کالری در روز کاهش می‌داد. این مطالعات از یک ماه تا یک سال به طول انجامید و بر روی 676 فرد دارای اضافه وزن یا چاق انجام شد.

محققان دریافتند که هیچ یک از مطالعات نشان نداد که آجیل از کاهش وزن جلوگیری می کند و چهار مطالعه نشان داد که آجیل در واقع باعث کاهش وزن بیشتر افراد می شود.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.


آیا این خبر مفید بود؟



کد خبر:
464952

//

10 جولای 1403
//

21:12:23


تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا