بر اساس اسنادی که توسط 404media یافت شده است، سیستم نرم افزاری استراق سمع به طور فعال از هوش مصنوعی استفاده می کند و به مکالمات روزانه کاربران گوش می دهد تا اطلاعات لازم برای تبلیغات را جمع آوری کند.
پس از ضبط داده های صوتی، سیستم آن را با داده های رفتاری هر کاربر مطابقت می دهد تا تبلیغات نهایی هدفمندتر باشد.
شرکت رسانه ای CGM اعلام کرد که کاربران بر اساس مکالمات و رفتار آنلاین خود ردپایی از داده ها را به جا می گذارند و نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی این داده های رفتاری و صوتی را از بیش از 470 منبع جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند.
متا، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، اعتراف کرد که در حال بررسی CMG است تا ببیند آیا این شرکت شرایط استفاده خود را نقض کرده است یا خیر.
jahannews به نقل از یستا
مطالب مرتبط
افغانستان و ایران تفاهمنامه اتصال شبکههای اینترنت امضا کردند
آیا مدارس اصفهان فردا چهارشنبه (۵ دی ۱۴۰۳) تعطیل است؟
خروج نیروهای فرانسوی از جمهوری چاد (یکم دی ۱۴۰۳)