مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

«ایما تجارت»، اکوسیستم یکپارچه مشتریان ارزنده حقوقی بانک تجارت رونمایی شد

تبلیغات بنری

به گزارش خبرنگار اداره کل روابط عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دکتر مهران محرمیان با اشاره به اهمیت فعالیت های ارزش آفرینی از جمله خدمات بانکداری دیجیتال توسط بانک ها و ارائه خدمات جدید از سوی بانک تجارت به مشتریان به عنوان یک اقدام نمونه ای از گام برداشتن به سمت خدمات بانکداری دیجیتال و شایسته قدردانی است.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات متمرکز بر اکوسیستم یکپارچه مشتریان حقوقی مهم بانک تجارت (ایما تجارت)، ابراز امیدواری کرد این طرح با موفقیت در کشور اجرا شود. محیط تجارت.

محصول جدید برای دارایی های بزرگ
دکتر اهلی مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به خدمات قابل ارائه در اکوسیستم یکپارچه به مشتریان گرانقدر حقوقی بانک تجارت گفت: اما تجارت در واقع یک خدمت جدید به ویژه برای هلدینگ های بزرگی است که تعداد زیادی شرکت تابعه دارند. . تراکنش های مالی فعالیت های مالی و تجاری خود را در یک پلتفرم جامع گرد هم می آورد و نمایش می دهد.
***
ایما تجارت با پیوند دادن اکوسیستم یکپارچه به کسب و کار روزانه مشتریان از طریق دیجیتالی کردن فرآیندها و مشارکت شرکت های فناوری مالی، تلاش می کند دسترسی دیجیتالی مشتریان به اطلاعات و خدمات بانکی را تسهیل کند و تجربه مشتری را بهبود بخشد.
این محصول کاربردی با رویکردی علمی و پس از انجام مطالعات گسترده در راستای توسعه محصولات استراتژیک این بانک به عنوان اکوسیستمی یکپارچه برای مشتریان محترم حقوقی بانک تجارت طراحی شده است. مدیریت مالی جامع هلدینگ، مدیریت نقدینگی، موبایل بانک شرکتی، امکان ارسال فاکتورهای تایید شده توسط بانک به شخص ثالث با استفاده از کدهای QR، تنوع تولید شناسه و همچنین تنظیمات آدرس مالی بسته به مدل کسب و کار مشتری از جمله خدمات می باشد. از این اکوسیستم
خدمات این پلتفرم در سه دسته کلی خدمات بانکی، مالی و غیر مالی با شعار «همه خدمات روی میز شما» برای مشتریان محترم حقوقی و چشم انداز «اما تجارت» به عنوان اولین بستر بانکی کشور ارائه می شود. در واقع حمایت، مشارکت و همراهی با کسب و کار روزانه مشتریان است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا