مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ایران از سد هلند گذشت

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2024 از روز سه شنبه نهم خردادماه در شهرهای ایران لیوبلیانا در اسلوونی (گروه پنجم)، مانیل فیلیپین (گروه) آغاز شد. شش) و ایران. تیم ملی والیبال از ساعت 10 صبح 30 دقیقه امروز (پنجشنبه 31 خرداد) به میدان می رود و در دومین دیدار خود در این هفته به مصاف هلند می رود.

در این دیدار که کمتر از 24 ساعت پس از رویارویی سخت مقابل ایالات متحده آمریکا برگزار شد، تیم کشورمان با نتایج 3 بر 2، 25 بر 22، 22 بر 25، 25 بر 21، 20 حریف خود را شکست داد. :25 و 15:10.

میلاد عبادی پور، پوریا حسین خانزاده، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، محمد ولی زاده، محمد طاهروادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی ترکیب اصلی تیم ملی ایران در این دیدار بودند.

پیاتزا همچنین در ابتدای این مسابقه از ترکیب جویس جورنا، فابیان بلک، نامیر عبدالعزیز، مارتین وانگاردن، میکال پارکینسون، وسل کامنیک و رابرت آندرینگا (لیبرو) استفاده کرد.

کشورمان با این پیروزی 6.4 امتیازی در رده بندی جهانی صعود کرد و تنها با چهار امتیاز از اوکراین فاصله گرفت و در جدول لیگ ملت ها یک پله صعود کرد.

ایوانو هیوایلو از بلغارستان و مارو سک وویچیچ از لهستان به عنوان داور اول و دوم این دیدار را بر عهده داشتند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا