مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

الحوثی: ناوهای جدید هدف قرار خواهند گرفت

تبلیغات بنری

به گزارش شبکه «یستا»، شبکه «المسیره» گزارش داد، عبدالملک الحوثی، رهبر گروه انصارالله یمن، گفت: پوشش رسانه‌ای مربوط به مصائب و مصائب یمن کم است. مردم فلسطین در رابطه با گرسنگی و افشای جنایات دشمن صهیونیستی». دشمن و شرکای او.»

وی بر ضرورت بسیج رسانه ای موثر کشورهای عربی و تحرکات گسترده دیپلماتیک و سیاسی در این زمینه تاکید کرد و گفت: باید از ملت فلسطین و آمریکا حمایت رسانه ای شود و اسکله شناور آن که آن را متلاشی کرد، افشا شود.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: رنج مجروحان غزه همچنان ادامه دارد و 25 هزار مجروح نیازمند درمان هستند. دشمن صهیونیستی با محاصره غزه از خروج مجروحان برای مداوا جلوگیری می کند و تمامی گذرگاه ها را می بندد.

الحوثی تایید کرد: ادامه کشتار و ربودن فلسطینی ها و یورش به منازل آنها توسط ارتش صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن. صهیونیست ها به حمله به مسجد الاقصی و توهین به اسلام و مسلمین ادامه می دهند و آمریکا حامی و شریک آنهاست. آمریکا همچنان اسلحه و بمب های مخربی را به دشمن صهیونیستی می رساند که باعث ویرانی و مرگ ملت فلسطین می شود. بر اساس گزارش رسانه ها، از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از 400 محموله کمک تسلیحاتی آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

رهبر گروه انصارالله یمن همچنین به حملات گسترده علیه ملت فلسطین، اعراب و مسلمانان و دروغگویی اشاره کرد.

وی افزود: گفته می شود مراکز اروپایی 36 میلیارد وام برای حمایت از دشمن صهیونیستی در کشتار فلسطینیان دادند.

رهبر انصارالله یمن به ایستادگی مثال زدنی رزمندگان فلسطینی و مردم صبور و مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رزمندگان فلسطینی در غزه خسارات و صدمات سنگینی را به اشغالگران وارد می کنند. کمین های موفق این عملیات گواه استواری آنها و شکست بزرگی برای دشمن است. دشمن به جنایات گسترده علیه مردم فلسطین متوسل شده است. دشمن در حال شکست است و بسیاری از درون این رژیم این را می گویند.

رهبر انصارالله یمن به حمایت گسترده ساکنان غزه از مبارزان فلسطینی و خنثی کردن نقشه های تل آویو برای نفوذ به میان مردم فلسطین اشاره کرد.

وی همچنین به تداوم اعتراضات علیه جنگ غزه در دانشگاه های آمریکا و سرکوب و فشار مقامات آمریکایی بر دانشجویان و تداوم اعتراضات دانشجویی در دانشگاه های آلمان، سوئد، سوئیس، بلژیک و سایر کشورهای اروپایی اشاره کرد.

وی افزود: پلیس این کشورها وحشیانه به تظاهرکنندگان حمله می کند.

الحوثی مردم اردن را فعال ترین مردم کشورهای عربی توصیف کرد که پیوسته در راهپیمایی اعتراضی علیه جنگ غزه شرکت می کنند.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات مردمی در کشورهای مغرب زمین و مخالفت های مردمی با سیاست شهرک سازی و حمایت از رژیم صهیونیستی رباط، تاکید کرد: ما متعهد به افزایش حجم اعتراضات مردم مغرب هستیم. رژیم مغرب از طریق سیاست حمایتی خود با مردم خود بد رفتار می کند.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حملات مرگبار حزب الله به دشمن صهیونیستی گفت: دشمن با حملات گسترده حزب الله دچار بحران شد.

وی با اشاره به جنگ روانی آمریکا و برخی کشورهای عربی در منطقه خلیج فارس علیه لبنان بر سر احتمال آغاز جنگی گسترده علیه لبنان گفت:

الحوثی گفت: دشمن از جنگ گسترده در لبنان صحبت می کند و در یک بحران واقعی قرار دارد و از پیامدهای بسیار خطرناک و مخرب آن آگاه است. این مواضع مقامات صهیونیستی نشانه ترس شدید از عواقب جنگ گسترده علیه حزب الله است. اینکه در صورت جنگ با حزب الله چه بر سر دشمن می آید خارج از تصور اوست.

وی همچنین به عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت اسلامی در عراق اشاره کرد و گفت: امروز نیروهای مسلح ما چهار عملیات مشترک با مقاومت عراق انجام دادند. این عملیات مشترک فرآیند مهمی است که نشان دهنده آرزوهای کشورهای عربی برای همبستگی و شفقت است. من به برادران مبارز عراق و مردم این کشور عزیز درود می فرستم. عملیات یمن علیه دشمن موثر و فعال است. نیروهای مسلح کشورمان در هفته جاری چهار عملیات قدرتمند با هفت فروند موشک بالستیک، موشک کروز و ناوشکن انجام دادند. یک قایق طوفانی می تواند یک و نیم تن مواد منفجره را حمل کند و به کشتی های دشمن خسارات زیادی وارد کند. دشمن ترس شدیدی از قایق طوفانی دارد و این قایق عملا طوفان ایجاد می کند. یکی از تاثیرات جدید این قایق، ورود مستقیم آب به این کشتی هاست.

الحوثی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از عملیات های مهم این هفته موشک حاتم است که موشک مهمی است. موشک حاتم اثرات زیادی دارد. یک تحول مهم خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور پس از تحمل خسارات سنگین است. این کشتی با حمله به دریای سرخ شمالی فرار کرد. او قبل از خروج هدف قرار گرفت و به سمت کانال سوئز گریخت. از این به بعد می گوییم هر ناو هواپیمابر جدیدی پس از ورود به دریای سرخ هدف قرار می گیرد. اگر کشتی های جدید به دنبال ماجراجویی هستند و ضررهایی مانند آیزنهاور متحمل شده اند، به منطقه بیایید.

کشتی های جدید به دلیل توانایی های موشکی پیشرفته ما که قابل مقابله نیست، در خطر خواهند بود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: عملیات ما علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس ادامه دارد. عملیات ما علیه آمریکا و انگلیس موثر است. دشمنان به دلیل اثرات اقتصادی عملیات ما با مشکلاتی مواجه هستند و شاهد افزایش هزینه های امنیت کشتی هستیم. تأثیرات فزاینده ای بر تولیدکنندگان و بازرگانان آمریکایی و انگلیسی وجود دارد و ترس از تورم اقتصادی وجود دارد.

وی افزود: آمریکا و انگلیس هفت هشت بار به حدیده حمله کردند. آمریکا به دنبال دخالت دادن دیگران در جنگ یمن است، اما موقعیتش ضعیف است و شوک آن در جهان گم شده است. جهان شاهد است که چگونه آمریکا در دریای سرخ هدف قرار می گیرد و ناوها و کشتی های آن با حالتی تحقیرآمیز فرار می کنند. ضعف ظاهری و هزینه های بالای بحران واقعی، آمریکا را به واردات سایر کشورها از جمله کشورهای عربی و اروپایی واداشت. ایالات متحده همچنین به دنبال هشدار دادن به چین و روسیه در مورد کشتی های آنها بود و سعی کرد سایر کشورها را نیز نگران کند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ما بر موضع خود در حمایت از مردم فلسطین و کمک به آنها اصرار داریم و عملیات ما تا پایان جنگ غزه و رفع محاصره آن ادامه خواهد داشت. عملیات ما علیه کشتی‌های مرتبط با دشمن اسرائیل و علیه آمریکا و انگلیس برای شراکت با دشمن و جنگ علیه کشورمان است. هر کس علیه کشور ما اقدام کند به دردسر می افتد، بازنده است و در شرایطی مانند آمریکا و انگلیس قرار می گیرد.

سران ثارالله یمن نتیجه حمله به غزه را ناکام دانستند و گفتند: افق روشنی برای اسرائیل، آمریکا و انگلیس در غزه وجود ندارد و آنها فقط جنایت می کنند.

آنها همچنین نتوانستند جبهه های حمایت از نوار غزه را متوقف کنند. آمریکا و انگلیس با حملات خود در جهت توسعه قدرت نظامی ما حرکت کرده اند.

الحوثی به حمایت مستمر مردم یمن از فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: مردم عزیز ما شوک آمریکا را خدشه دار کردند. او همان آمریکایی است که کشورهای دیگرش جرات حمله به ناوها، کشتی ها یا کشتی هایش را در دریا ندارند. از مردم یمن می خواهم فردا جمعه در میدان هفتم صنعا و سایر استان ها در راهپیمایی میلیونی شرکت کنند. مردم ما با بیرون آوردن میلیون ها نفر استواری و وفاداری خود را به مردم مظلوم فلسطین ثابت خواهند کرد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا