مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

الاهلی خواستار تاخیر دیدار با پرسپولیس شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از باشگاه خبرنگاران، الاهلی در اولین بازی خود در لیگ برتر آسیا دوشنبه هفته آینده میزبان پرسپولیس است. این دیدار در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار خواهد شد.

روزنامه الریاضی عربستان نوشت: باشگاه الاهلی در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد بازی با پرسپولیس برگزار شود اما یک روز به تعویق افتاد.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم میزبان باید 48 ساعت قبل از بازی، ورزشگاه خود را به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند.
الاهلی نمی تواند چنین شرایطی را فراهم کند چرا که دیدار الاتحاد و الوحده در لیگ عربستان یک روز قبل از بازی پرسپولیس و الاهلی در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می شود و به این ترتیب الاهلی جواز حضور را کسب می کند. ورزشگاه را نمی توان در زمان مشخص شده در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داد.

الاهلی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته یا بازی را برگزار و یک روز به تعویق بیاندازد یا اجازه دهد پرسپولیس در همان ورزشگاه میزبانی شود.

طبیعتا عربستان اسپورت مدعی شد که بازی پرسپولیس – الاهلی قطعا در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار می شود و تغییری در ورزشگاه میزبان ایجاد نخواهد شد.

روزنامه الریاضی نیز اعلام کرد که بعید است درخواست الاهلی برای تعویق این دیدار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید شود و احتمال برگزاری این دیدار در ورزشگاه دیگری وجود دارد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا