مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبرگزاری یستا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی آرام و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. ارتفاعات البرز مرکزی

از شنبه هفته آینده تا دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی تهران، البرز و مازندران و برخی نقاط گیلان و غرب مازندران بارش رگباری گاهی همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می شود. .

بر اساس این گزارش، در این مدت در کرمان، فارس و ارتفاعات جنوب سیستان، بلوچستان و هرمزگان به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت و همچنین تا روز شنبه شاهد افزایش نسبی دما در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود. طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق و مرکز و در فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید تا بسیار شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود. خلیج عربی، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا روز جمعه متلاطم خواهد بود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا