مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

اعطای نشان درجه یک هنری به فرهاد قائمیان

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز ، محمدمهدی اسماعیلی در جلسه هیات امنای صندوق امانات هنر که امروز – 29 تیرماه برگزار شد، گفت: صندوق امانی هنر یکی از افتخارات کار ماست. چرا که ارائه خدمات مختلف باعث ایجاد رضایتمندی فراوان در بین اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه شده است و این تلاش ها بدون حمایت اعضای هیات امنا جناب آقای پور احمدی و همکارانشان محقق نمی شد. در هنرها سپرده.

وی با بیان اینکه هنرمندان حاضر در هیات مدیره همگی افراد موثری در حوزه فعالیت خود هستند، تصریح کرد: از آقای فرهاد قهیمیان به ویژه تشکر می کنم چرا که در این سه سال این هنرمند را در کنار خود داشتیم. زمانی که محیط کار سخت بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: پذیرش دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و نقش محوری ایشان در برگزاری هر چه بیشتر این رویداد و حضور در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی. به عنوان فردی توانمند، بازیگری متعهد، با کیفیت و انقلابی از جمله آثاری است که می توان در فعالیت های قهیمیان به آن اشاره کرد.

وی افزود: البته شنیدم در روزهای اخیر از عذرخواهی من به خاطر اتفاقی که برایشان افتاده ناراحت بودند. همواره محل اعتماد و افتخار هنرمندان بزرگ و اصیل ایرانی بوده اند و خوشحالیم که در این دوره مدرک درجه یک هنری دریافت کرده اند.

وزیر فرهنگ همچنین گفت: از مدیریت صندوق امانات هنری و مدیریت فرهنگسرای نیاوران برای ساماندهی این مجموعه تشکر می کنم زیرا فرسایش این مجموعه با کیفیت را سامان دادند.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آل اسماعیلی تاکید کرد: امیدوارم شاهد فعالیت های بهتر و موثرتری در این زمینه باشیم.

وزیر فرهنگ در این دیدار نشان درجه یک هنری را به فرهاد قهیمیان بازیگر سینما و تلویزیون اهدا کرد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا