مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

استاندار خراسان رضوی: به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود

تبلیغات بنری

به گزارش یستاحجت الاسلام والمسلمین زرندی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و غلامحسین مظفری استاندار با یکدیگر دیدار کردند. حجت الاسلام والمسلمین زرندی در این جلسه که با حضور اعضای شورای نمایندگان قضات و روسای سازمان های وابسته به قوه قضاییه در خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت استان خراسان رضوی از جنبه های مختلف گفت: مهم ترین بعد این استان وجود نازی های حضرت الرضا (علیه السلام) است البته حضور میلیونی زائران فرصت های بی نظیری را برای این استان فراهم می کند.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به تاکید ریاست محترم قوه قضاییه در زمینه تعامل حداکثری با دولت گفت: هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضایی و اجرایی و نمایندگان مردم محافظه کاری در شورای اسلامی قطعا می تواند باعث پیشرفت بهتر و راهکارهای موثر برای مشکلات مردم شود.

مظفری در ادامه با تقدیر از مدیریت مجموعه قضایی استانداری و بقیه مسئولان قضایی گفت: حمایت دستگاه قضایی پشتوانه بزرگی برای ما است و انشاالله برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد. مردم با استفاده از تمامی توانمندی ها به ویژه بارگاه عمارت رضوی.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تداوم فشارهای دشمن بر کشور افزود: در طول این ایام با همت مسئولان و استقامت و استقامت مردم شریف به ویژه این فشارها برطرف شده است در حوزه رسانه ای به کشور دیگری اعمال شد، مسلم است که این کشور با مشکلات بزرگی مواجه خواهد شد و اقدامات خوب گذشته ادامه خواهد داشت و با استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال پیشبرد امور به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.

وی در پایان افزود: انشاالله به دنبال انتخاب و انتصاب افراد شایسته هستیم و باید با استفاده از توانمندی های شهر مشهد به دنبال حمایت های ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشیم.

تبلیغات بنری