مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

احتمال عرضه دو مدل از گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ

تبلیغات بنری




به گزارش شهرران نیوز؛ سامسونگ به تازگی از نسخه ویژه گوشی گلکسی زد فولد رونمایی کرده است. این گوشی تغییراتی در طراحی نسبت به مدل اصلی داشت و بیشتر تغییرات بر روی نازک شدن دستگاه و بهبود دوربین متمرکز بود. اما به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تنوع بیشتری به محصولات تاشو خود بدهد و از هم اکنون کار روی مدل های آینده را آغاز کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وب سایت گلکسی کلاب، سامسونگ در حال حاضر در حال توسعه دو مدل جدید از سری Z Fold 7 خود است که با نمادهای “Q7” و “Q7M” شناخته می شوند. مدل Q7 احتمالاً به Galaxy Z Fold 7 اشاره دارد. اما مدل Q7M ممکن است به یک تلفن تاشو با دو لولا نیز اشاره داشته باشد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ قصد دارد پس از هواوی یک گوشی تاشو با دو لولا معرفی کند.

برخی منابع کره ای نیز قبلا گزارش داده بودند که سامسونگ در حال آزمایش مکانیسم های تاشو جدید است، از جمله مدلی که می تواند سه پنل و دو لولا داشته باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا کد Q7M به همان مدل تاشو با دو لولا اشاره دارد یا اینکه این گوشی به طور جداگانه توسعه خواهد یافت.

پس از عرضه گوشی Huawei Mate XT Ultimate، اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد قصد سامسونگ برای عرضه محصول مشابه منتشر شد که البته این غول کره ای هنوز پاسخی به آنها نداده است. مزیت مهم تلفن‌های تاشو با لولای دوگانه این است که می‌توانند صفحه نمایش بزرگ‌تری را بدون افزایش قابل توجه اندازه و سخت‌تر کردن دستگاه در دست گرفتن، در اختیار کاربران قرار دهند.

سری جدید گوشی های تاشو گلکسی زد فولد و فلیپ 7 احتمالا در جولای 2025 رونمایی خواهند شد.انتظار می رود در این سری از محصولات سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 8 الیت و سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده شود.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری