مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

اجرای طرح گفتگوی تلفنی و بی واسطه مدیران ارشد بانک سپه با مشتریان

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک اسپیه، طرح مکالمه تلفنی مستقیم مدیران ارشد بانک اسپیه با مشتریان از طریق حضور مدیران ارشد در مرکز تماس مشتریان بانک اسپیه و پاسخگویی مستقیم به تلفن های بانک اسپیه انجام می شود. مسئولین محترم بانک مشتریان. .


بر اساس جدول تنظیم شده در تاریخ 29 شهریور 1403 معاونت خرد و بازرگانی بانک صبیح از 8 الی 10، معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال در تاریخ 31 شهریور، معاونت بازرسی در تاریخ 24 شهریور و معاونت بانکداری خصوصی بانک صبیح در تاریخ 27 شهریور ماه جاری. از ساعت 10 صبح تا 12 بعدازظهر، هیئت عامل بانک در مرکز تماس با مشتریان حضور خواهد داشت و به تماس های مشتریان محترم بانک سیبا پاسخ می دهد.


لازم به ذکر است مشتریان بانک می توانند با شماره تلفن (1557 داخلی 1) و سامانه پیامکی با شماره مرجع 671557 و ایمیل 1557@banksepah.ir نسبت به رزرو نوبت اقدام نمایند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا