مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ائتلاف متجاوز آمریکایی بار دیگر به یمن حمله کرد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب دو بار منطقه «بهیس» واقع در شهر میدی در استان حجه (شمال غربی یمن) را بمباران کردند.


یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در 31 اکتبر و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی را در آن سوی دریای سرخ ناکام گذاشت فراتر از شکست این تلاش ها و صنعا در نتیجه حماقت ائتلاف آمریکایی در حمله به مناطق مختلف یمن اهداف خود را گسترش دادند و اکنون ناوهای آمریکایی و انگلیسی را در بر می گیرند.



در همین راستا کارشناسان معتقدند عملیات بی سابقه ارتش یمن علاوه بر ممانعت از تلاش آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی، قدرت نظامی را به نمایش گذاشت که واشنگتن از آن بی خبر بود و از آن برخوردار بود. در واقع آن را خراب کرد معادلات آن



با وجود اصرار صنعا بر محاصره دریایی رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوز به غزه و هدف قرار دادن ناوهای این رژیم و ناوهای آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها در حمله به یمن. بر آن اصرار دارد. در خصوص حفظ امنیت ناوبری دریایی برای سایر کشتی‌ها، اظهارات مقامات شاهد این نیت است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا