مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آیت‌الله علم‌الهدی: نسل‌کشی فلسطینیان، تجلی تصویر واقعی استکبار | جنگ فلسطین، جنگ ماست

تبلیغات بنری



به گزارش یستاآیت الله سید احمد علم الهادی در همایش بزرگ ایران حمدال لبیک یا امام که صبح امروز (پنجشنبه 12 آبان ماه) با حضور پرشور ائمه جماعات مساجد و بسیج هیئات مذهبی و گروه های مختلف جهادی برگزار شد. سالن همایش انقلاب اسلامی مجتمع فرهنگی آیا با تشریح وضعیت موجود. در کتاب شکل گیری اقتدار در جوامع بشری آمده است: رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود به تبیین نوسانات تاریخی می پردازند، زیرا از آغاز ظهور انسان در این جهان تا به امروز. اقتدار امروز همواره با فساد همراه و هماهنگ بوده است و جنبش‌های فاسد برای حفظ قدرت برای خود تلاش می‌کنند، حتی اگر به قیمت تعرض به حق و حقیقت باشد.

وی افزود: بشریت همواره با این مشکل مواجه بوده است که هر جا قدرت متمرکز شود، ابزار تمرکز قدرت، جنایت و ظلم تولید می کند. چه زمانی که قدرت در انحصار یک نفر و یک خاندان خانوادگی بود و چه اکنون که تحت عنوان دموکراسی در دست مردم است. با همه این توضیحات، اگرچه بشریت موفق نشده است، اما همیشه خواسته است به جریان بی پایان فساد قوت بخشد.

فلسطین اولین سنگر رویارویی اسلام و کفر است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بشریت با گذشت زمان دریافته است که نمی توان قدرت را در انحصار ثروت، نیروهای نظامی، کلیسای کاتولیک قرون وسطایی و گرایش های مردمی قرار داد. جلوگیری از فساد قدرت حتی در دو قرن و نیم اخیر که قدرت به صورت دموکراتیک اداره می شد، دو جنگ جهانی و آنقدر بداخلاقی ها و جنایات جاری به منصه ظهور رسید که بشریت را در آستانه پرتگاه قرار داد. بررسی مبانی ایدئولوژیک توزیع قدرت.

وی ادامه داد: قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام به ما آموخته است که گرایش مردم ملاک عمل است و اگر مردم به سمت و سویی متمایل شوند، بحث تمرکز قوا از بین نمی رود. به همین دلیل، رویارویی اساسی نهضت استکبار با نیروهای اسلامی، تشکیل یک جبهه جهانی فراتر از درگیری در یک نقطه یا منطقه خاص است. در این جبهه نه اسرائیل مهم است و نه فلسطین، بلکه آنچه مهم است تمرکز نیروهای جبهه باطل و راست پشت هر یک از این دو نقطه است.

نسل کشی فلسطینیان مظهر واقعی استکبار است

آیت الله علم الهادی با بیان اینکه نسل کشی فلسطینیان مظهر اراده استکبار برای نابودی کامل مسلمانان است، تصریح کرد: مستکبران دنیا با اعمال خود ثابت می کنند که اگر نمی توانند اسلام را نابود کنند، از اسلام نمی ترسند. . نسل کشی همه مسلمانان، زیرا موضوع اصلی بحث قانون خداوند در جهان است و تصرف قدرت، حکومت بر جهان است و تنها چالش در این راه اسلام و خواست مسلمانان است. به همین دلیل است که این رویارویی اکنون به یک جنگ جهانی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: سوال مهم و حیاتی این است که سرنوشت این جنگ چه خواهد شد. عزیزان، این ماهیت قدرت است که در آن قدرت ها با یکدیگر متخاصم و در تضاد هستند و همانطور که امروز می بینید، مسئله اوکراین در مسیر تبدیل شدن به درگیری بین روسیه و ناتو و درگیری بین کره جنوبی و کره جنوبی است. ترکیه. کره شمالی دو نیروی هسته ای قدرتمند را تا مرز درگیری مستقیم پیش برده است. برادران و خواهران، با توجه به شرایطی که جهان در جنگ‌های بزرگ می‌سوزد و این جنگ‌ها قدرت‌ها را می‌کشند، جنگ غرب آسیا به جبهه تقابل و باطل ما تبدیل شده است.

جنگ فلسطین جنگ ماست

یکی از اعضای شورای رهبری خبرگان رهبری با اشاره به آیه چهارم سوره مبارکه صف گفت: در جنگ فلسطین این که بگوییم اینها گروهی از آوارگان هستند که باید از نظر انسان دوستانه به آنها رسیدگی شود، صحیح نیست. . مشاهده کنید. این ایده ظالمانه و ناعادلانه است. عزیزان من این جنگ خود ماست. ما جبهه پشت این جنگ هستیم و اگر دشمن پیشروی کند پای خود را برای رویارویی مستقیم با ما باز می کند. در اینجا خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: «خداوند کسانی را که صفوف جنگ می کنند، چنان که بر پایه های استوار بنا شده اند، دوست می دارد» و روح القدس خداوند مؤید این است که بندگان عزیزش مؤمنان ایستاده هستند. محکم بر پای اسلام.

وی گفت: این جنگی نبود که حماس در 7 اکتبر سال گذشته با هجوم به الاقصی آغاز کرد. این امتداد راه انقلاب اسلامی است. همان راهی است که امام (رضی الله عنه) با خواست مردم و با اتکال به خواست خدا آغاز کرد و اکنون طرفین این نبرد در بیت المقدس در جریان است.
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه حمایت از لبنان باید با قدرت ادامه یابد، گفت: وقتی دشمن به صراحت اعلام می کند که اگر اسلام سرنگون نشود، حاضر است خانه تک تک مسلمانان را با خاک یکسان کند و حتی زنان و کودکان را به شهادت برساند. در این صورت آیا لازم نیست که با تمام توان کار کنیم؟ حمایت از جبهه های جنگ فلسطین و لبنان با حمایت از جبهه های دفاع مقدس تفاوتی ندارد.

وی افزود: از خداوند متعال می خواهیم که ما را در ردیف رزمندگان، مؤمنان و ایثارگران راه ظهور قرار دهد و از آنجا که لشکر رسول اکرم قبل از ظهور تشکیل شده است، روح القدس را به ما عطا فرماید. پروردگار ما موفقیت حضور در این ارتش.

تبلیغات بنری