مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آیت‌الله علم‌الهدی: رژیم صهیونیستی خط مقدم جبهه استکبار است | شهادت، مزد ۳۰ سال مجاهدت شهید نصرالله بود

تبلیغات بنری

به گزارش یستاآیت الله سید احمد علم الهادی پیش از ظهر امروز در دومین خطبه نماز جمعه این هفته سیزدهم محرم که در حرم امام رضا (علیه السلام) برگزار شد، با اشاره به آغاز اقامه نماز جمعه گفت: هفته الفرجه: الفرجه مؤسسه مقدسی است که امنیت زندگی ملت و مردم را تأمین می کند و همه فداکاری ها انجام می شود.

ادای احترام به شجاعت فراگا

وی ادامه داد: از سال گذشته تا امسال شاهد فداکاری عزیزان زیادی بودیم که در جبهه های نبرد برای تامین امنیت جان خود را فدا کردند و در دیار غربت به درجه رفیع شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن تقدیر از زحمات نیروی خدماتی استراحت در کشور به ویژه در خراسان رضوی افزود: امروز این نهاد مقدس به عنوان قوی ترین حرکت و سازمان در زمینه تامین مهلت به وظیفه خود عمل می کند. درود بر جان مردم بویژه در این شهر و استان با شرایط خاص رفت و آمد و پیک های حج و جریانات امنیتی امیدواریم خداوند متعال به برکت خون شهدا عزت و عظمت را به ارمغان آورد کمال و توفیق این عزیزان را به عنوان سربازان وفادار به واسطه حضور امام صاحب الزمان (عج) در لشکریانشان.

سوگوار از دست دادن استاد مقاوم هستیم

وی به شهادت سرور مقاومت شهید سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبری این ایام عزاداری ماست و امروز رهبر انقلاب نیز قبل از اقامه نماز جمعه تهران به عزاداری پرداختند. مسجد از دست دادن چنین ذخیره ارزشمندی از دست دادن ماست و از این رو به فرموده مقام معظم رهبری در ماتم به سر می بریم.

آیت الله علم الهادی به بیانات رهبری اشاره کرد که فرمودند: ما عزاداری می کنیم، اما ماتمی نیست که در آن اشک و غم و اندوه باشد، بلکه ما در عزای اهل بیت عزاداریم سیدالشهدا فرمود: وقتی اهل بیت علیهم السلام وارد خانه معماری شدند، چشم ابن زیاد به زینب کبری افتاد و با گستاخی گفت: آیا رفتار خدا با برادرت را دیده ای؟ ? زنب کبری با جسارت گفت: جز زیبایی چیزی ندیدم. فرمود: من جز جمال ندیدم، یعنی هر چه از واقعه عاشورا دید زیبایی بود.

وی افزود: عزیزان ما شهید شدند اما ما غیر از این باور نداشتیم، آنها حرکتی را شروع کردند و شهید شدند و ما راه را ادامه خواهیم داد چرا که به آن حرکت ایمان داریم.

گواهی دستمزد برای 30 سال پارکینگ

عضو شورای رهبری خبرگان رهبری با اشاره به 30 سال مبارزه و مقاومت سید حسن نصرالله در برابر استکبار صهیونیستی گفت: ایشان 30 سال پیروز ایستادند و تمام حرکاتش گام به گام با پیروزی همراه بود و اسرائیل را حذف کرد. از جنوب لبنان، جنگ 33 روزه و نجات اسرای لبنانی از دست اسرائیل، پیروزی غزه در جنگ 11 روزه، 30 سال پیروزی و در نهایت حق او برای کسب فیض شهادت.
وی گفت: با بمبی که زدند تمام ساختمان بر پیکر آقای نازنین استاد مقاومت فرو ریخت و زیر آوار جان سپرد و بزرگترین لطفشان این بود که مثل استاد بمیرد و شهید شود. شهادت، اجر و پاداش اوست.

جنگ با استکبار تا ظهور ادامه دارد

آیت الله علم الهادی با بیان اینکه ما علیه استکبار جهانی فریاد می زنیم و به جنگ خود ادامه می دهیم، تاکید کرد: برای وفای به عهد الصادق دل را خنک نمی کند تا ندای محبوب و مورد نظر ما بلند شود. طرف کعبه، علی ای اهل دنیا، من کر انتقام جوییم، جنگ را مستکبرانه ادامه می دهیم.

«وادیح صدیق 2» پرتاب موشک به سرزمین های اشغالی را اعلان جنگ با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: اسرائیل خط مقدم استکبار است و همه کشتارها و نسل کشی ها با آسیب، خباثت و تخریب انجام می شود. به دستور آمریکا این بمبی که سنگ می شکند چطور؟ آیا کسی آن را به اسرائیل داده است؟ آمریکا در تمام جنایات اسرائیل شریک است.

ما شهادت را دوست داریم و از مرگ نمی ترسیم

امام جمعه مشهد مقدس با تاکید بر اینکه ما با استکبار می جنگیم و این مبارزه را رها نمی کنیم، تصریح کرد: تفاوت ما با دشمن در اسلحه و سلاح نیست . دشمن کافر است، چون ما خدا را داریم، چه شهید شویم و چه بر دشمن غلبه کنیم، ما پیروز هستیم، اما همه دارایی های دشمن اینجاست.

وی دومین تفاوت را در ترس و ترس از دشمن یهود برشمرد و ادامه داد: دشمن یهودی ما ترسو است اما ما شهادت را دوست داریم و به استقبال شهادت می رویم، ای عزیزترین عزیز این ملت همه مردم حاضرند خاری در شکم داشته باشند. چشم اما خاری در پای این رهبر که با تمام وجود به میدان رفت و روی صحنه ایستاد و گفت: می زنیم و می کشیم، اما نمی ترسیم و به استقبال شهادت می رویم، ای او که هست. او از شهادت نمی ترسد، زیرا او قطعاً پیروز است.

تبلیغات بنری