مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ نوار مخصوص مینی اپ‌ها و هشتگ در استوری

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ نوار مخصوص مینی اپ‌ها و هشتگ در استوری

تبلیغات بنری



به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن تلگرام دارای ویژگی جدیدی برای به حداقل رساندن (به حداقل رساندن) ویجت‌ها در نوار جدیدی در پایین برنامه است که به سازندگان کمک می‌کند از طریق عکس‌ها و ویدیوهای پولی از کانال خود کسب درآمد کنند. علاوه بر این، جستجوی استوری ها بر اساس هشتگ یا موقعیت جغرافیایی و ابزار جدید لینک درون استوری به این پیام رسان اضافه شده است.

تلگرام در مطلبی جدید در وبلاگ خود ویژگی های جدید این برنامه پیام رسان را معرفی کرد. این شرکت می‌گوید که توسعه‌دهندگان ویجت‌ها و تولیدکنندگان محتوا اکنون می‌توانند از ارز مجازی Stars برای کسب پاداش در سیستم Toncoin استفاده کنند یا تبلیغات تلگرام را با قیمت تخفیف خریداری کنند.

نوار ویجت

تلگرام می گوید که اکنون بیش از 500 میلیون کاربر به صورت ماهانه از ویجت ها استفاده می کنند. از امروز، می‌توانید این ویجت‌ها را به نواری در پایین صفحه نمایش خود فشار دهید. این به شما امکان می دهد این ویجت را باز نگه دارید، در حالی که به پیام ها پاسخ می دهید یا ابزارک های دیگر را باز می کنید. بنابراین، وقتی به ویجت خود بازگشتید، نیازی به بارگذاری مجدد محتوای آن نخواهید داشت.

برای به حداقل رساندن ویجت ها، کافی است انگشت خود را روی آنها قرار دهید و به پایین بکشید. برای باز کردن مجدد آن، کافی است روی نوار اضافه شده به پایین صفحه ضربه بزنید. در آنجا می توانید تمام ویجت های باز خود را ببینید.

با تلگرام استارز برای محتوا پرداخت کنید

پس از معرفی ارز مجازی تلگرام استارز، تولیدکنندگان محتوا از این پس می توانند عکس ها و فیلم های کانال خود را با این ارز به فروش برسانند. کاربران تنها پس از پرداخت هزینه می توانند به این پست ها دسترسی داشته باشند.

با استفاده از هشتگ استوری ها را جستجو کنید

در آپدیت جدید تلگرام، با کلیک بر روی هشتگ در کپشن استوری، می توانید به استوری های عمومی دیگری که از آن هشتگ استفاده کرده اند دسترسی داشته باشید. اگر تولید کننده محتوا هستید، می توانید با استفاده از هشتگ در استوری خود، مخاطبان خود را افزایش دهید.

جستجوی داستان ها با استفاده از موقعیت جغرافیایی

اکنون کاربران می توانند برچسب های موقعیت مکانی را به استوری های خود اضافه کنند. این تگ ها مانند هشتگ ها به کاربران اجازه می دهد تا تمام استوری های عمومی را از آن مکان مشاهده کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید داستان های مربوط به یک کنسرت را ببینید، می توانید روی پوستر آن کلیک کنید. داستان های خصوصی در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند.

ویجت را به داستان پیوند دهید

کاربران پریمیوم تلگرام اکنون می توانند از ویجت لینک در استوری استفاده کنند. این ویجت یک پیش نمایش جذاب به لینک داستان اضافه می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید نام لینک را نیز تغییر دهید.

به سازندگان و توسعه دهندگان محتوا پاداش دهید

توسعه دهندگان ربات و تولیدکنندگان محتوا که از طریق تلگرام استارز کسب درآمد می کنند، می توانند برای ارز مجازی خود جایزه Toncoin دریافت کنند یا در پیام رسان تبلیغات بخرند. تلگرام هیچ هزینه ای برای تراکنش با ستاره دریافت نمی کند. این شرکت در واقع 30 درصد تخفیف برای پوشش تمام هزینه های استفاده از سیستم های پرداخت شخص ثالث ارائه می دهد.

ارز ستاره مجازی را می توان از طریق سیستم Fragment به عنوان پاداش Toncoin برداشت کرد. Toncoin ارز اصلی شبکه باز است.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا