مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آمریکا گرفتار شکستی فجیع شده است

تبلیغات بنری

به گزارش شبکه خبری جهان نیوز و شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از بی توجهی عربستان سعودی در ارائه خدمات به این کشور انتقاد کرد. زائران بیت الله الحرام و شهادت ع. وی تاکید کرد که سعودی ها در ازای ارائه خدمات به زائران مبالغ هنگفتی دریافت می کنند، اما آنها عمداً مسائل مربوط به آنها را نادیده می گیرند تا جایی که صدها نفر به خاطر آنها جان خود را از دست می دهند. این.

وی با اشاره به علاقه رژیم آل سعود به برگزاری مراسمات مرتبط با رقص و راه اندازی در عربستان، تاکید کرد: این در حالی است که علاقه آنها به زائران بیت الله الحرام به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

الحوثی با اشاره به اینکه عربستان سزاوار خدمت به زائران بیت الله الحرام و تحقق اهداف قرآنی و اسلامی مراسم حج نیست، تاکید کرد که سعودی ها از نظر سیاسی به اراده آمریکا و آمریکا وابسته هستند. عشق خود را به دشمن صهیونیستی و اتحاد با دشمنان مسلمانان ابراز می کنند.

وی با اشاره به فجایعی که همزمان با اعیاد اسلامی بر ملت فلسطین وارد شد، به فریبکاری آمریکا در این تحولات اشاره کرد و تاکید کرد که واشنگتن اسکله دریایی در فلسطین ساخته و مدعی شد که به وضعیت انسانی غزه اهمیت می دهد. اما اشغالگران صهیونیست در همین روند نسل کشی در رفح از این اسکله استفاده کردند و از سوی دیگر هیچ گونه کمک بشردوستانه برای رفع نیازهای مردم فلسطین و غزه از این اسکله منتقل نشد.

الحوثی به وضعیت اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تاکید کرد: دشمن صهیونیستی با هر وسیله ای سعی در هتک حرمت مقدسات اسلامی دارد.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به تلاش آمریکا برای ارسال 50 فروند جنگنده اف-15 برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مسیر نسل کشی غزه، تاکید کرد: پارلمان آلمان نیز تصمیم به گسترش کمک های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی گرفت و صربستان نیز همچنین به این موضوع افتخار می کند.

الحوثی همچنین با توجه به تلفات زیاد ارتش رژیم صهیونیستی در رفح تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی تل آویو شده است زیرا این رژیم در غزه آسیب زیادی دیده است و به همین دلیل بسیاری از جوانان در سرزمین های اشغالی در حال فرار هستند. از خدمت سربازی است و این موضوع شرایط را برای رژیم صهیونیستی دشوارتر کرده است.

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در حال حاضر از بحران وجودی و ابهام در مورد آینده صحبت می کند و این شرایط حاصل تلاش و استواری مردم فلسطین است.

الحوثی همچنین با اشاره به حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی در مناطق مرزی تاکید کرد: این حملات پایگاه های نظامی و اهداف حیاتی صهیونیست ها را هدف قرار داده است.

جبهه حمایت عراق نیز اعلام کرد که اهداف حساس تل آویو از جمله بندر حیفا را با موشک باران هدف قرار داد و کشورمان نیز اعلام کرد که به حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه 153 حمله به ناوهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی و انگلیسی انجام شد، تاکید کرد: تنها در هفته گذشته 10 عملیات با 26 فروند موشک بالستیک و کروز، پهپاد و ناو جنگی انجام شد که 8 کشتی را هدف قرار دادند. از جمله این ناوها می توان به ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» اشاره کرد که برای سومین بار در شمال دریای سرخ مورد حملات یمنی ها قرار گرفت و پس از عملیات بی سابقه نیروی دریایی یمن، ناو «توتور» غرق شد. کشتی دیگری در حال غرق شدن در خلیج عدن است.

الحوثی با اشاره به تأثیرات عملیات دریایی یمن بر وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی، تأیید کرد که صادرکنندگان پوشاک و لوازم الکترونیکی از مسیرهای هوایی استفاده می کنند که برای آنها بسیار گران است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و انگلیسی ها نیز 24 حمله به یمن انجام دادند که الحمدلله هیچ تاثیری نداشت. رهبر انصارالله تصریح کرد: آمریکا با یک بحران واقعی و یک شکست اسفناک دست و پنجه نرم کرد و رهبران آن به توانایی های یمن پی بردند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا