مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آمریکا و اروپا در مسیر فروپاشی

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز ، این سایت آرژانتینی گزارش داد: چند هفته گذشته فرصت بسیار خوبی برای کسانی بود که می خواهند فروپاشی تمدن غرب را ببینند. رویدادهای سیاسی اخیر نشان می دهد که اکثر کشورهای غربی از یک بحران روانی جمعی رنج می برند.

بوئنوس آیرس تایمز افزود که کشورهای اصلی انگلیسی زبان، که در آنها سیاست مدتهاست تحت سلطه چند حزب بزرگ بیش از یک قرن قدمت دارد، در برابر وسوسه ترک چنین سنت هایی مقاومت کرده اند، اما ممکن است در حال نزدیک شدن باشند. .

بر اساس این گزارش، از رای دهندگان در ایالات متحده خواسته می شود که مردی را تحمل کنند که ظاهراً به سن کافی برای ماندن در کاخ سفید رسیده است. [جو بایدن] و اجازه دهید خودشیفته کاملاً غیرقابل اعتمادی که با قانون مشکل دارد موقعیت سابق خود را به دست آورد [دونالد ترامپ]، یکی را انتخاب کن.

هشدارها مبنی بر اینکه انتخاب هر یک از آنها می تواند زمینه را برای جنگ داخلی فراهم کند ممکن است بعید به نظر برسد، اما این واقعیت که کشوری پر از استعداد و انرژی مانند ایالات متحده توانسته است خود را در چنین آشفتگی عجیبی قرار دهد، به ما می گوید که چیزی در یک دموکراسی که همیشه به خود می بالد که… نمونه ای برای بقیه جهان است، به طرز وحشتناکی اشتباه کرده است.

از سوی دیگر، در فرانسه، حزب میانه رو امانوئل مکرون رها شد و اکنون انتخاب بین یک حزب راست افراطی برای ریاست جمهوری است مارین لوپن به رهبری حزب چپ ژان لوک ملانشون او هست.

بر اساس این گزارش، رویداد مشابهی ممکن است در انتظار آلمان، جایی که سوسیال دموکرات ها در آن مستقر هستند، باشد اولاف شولز صدراعظم آلمان با مشکل جدی مواجه است.

بوئنوس آیرس تایمز ادامه داد: اگر روند فعلی برای مدت طولانی‌تری ادامه یابد، ایالات متحده و اتحادیه اروپا به سمت یک فاجعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پیش می‌روند و هیچ‌کس نمی‌داند برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می‌توان انجام داد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا