با ظهور Rufus، چت ربات هوشمند آمازون، هوش مصنوعی دیگری وارد دنیای چت بات ها شده است. ربات چت اکنون به صورت بتا برای همه کاربران در ایالات متحده در دسترس است. این برنامه گفتگوی خودکار پس از دوره آزمایشی آن در پایان فوریه 1402 هجری قمری رونمایی شد.
ظاهراً Rufus فقط در برنامه موبایل آمازون قابل استفاده است، نسخه وب وجود ندارد. از آنجایی که Rufus متعلق به آمازون است، یکی از ویژگی های اصلی آن کمک به کاربر در خرید است. این چت بات توصیه هایی در مورد معرفی محصول یا عملکرد محصول خاص ارائه می دهد.
به نظر می رسد عملکرد روفوس در ارائه پاسخ ها تقریبا خوب و دقیق است. نکته مهم در مورد لیست محصولات پیشنهادی برای این چت بات است و شامل محصولات تبلیغاتی نمی شود. این هوش مصنوعی گاهی اوقات لیستی تصادفی از محصولات را همراه با بررسی ارائه می کند.
کاربر می تواند سوالات دقیق و مشخصی در مورد محصول Rufus بپرسد. اما به نظر می رسد که پاسخ ها مستقیماً از توضیحات محصول برداشته شده است. در عین حال این احتمال وجود دارد که توضیحات محصول حاوی اطلاعات نادرستی باشد.
Rufus به حساب هر کاربر متصل است. بنابراین می تواند مسئولیت تحویل کالای سفارش داده شده و مانند آن را بر عهده بگیرد. آمازون می گوید که Rufus با استفاده از پایگاه داده محصولات عظیم خود، همراه با نظرات مشتریان، پرسش ها و پاسخ های انجمن، و اطلاعات عمومی موجود در سراسر وب، آموزش دیده است.
با این حال، آمازون هنوز مکانهایی را که این اطلاعات عمومی را از آنجا جمعآوری کرده و برای چه هدفی فاش نکرده است. حتی تایید نشده است که آیا این سایت ها مربوط به خرده فروشی هستند یا خیر.
parseek به نقل از یستا
مطالب مرتبط
افغانستان و ایران تفاهمنامه اتصال شبکههای اینترنت امضا کردند
آیا مدارس اصفهان فردا چهارشنبه (۵ دی ۱۴۰۳) تعطیل است؟
خروج نیروهای فرانسوی از جمهوری چاد (یکم دی ۱۴۰۳)