مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آغاز چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سپه

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های پس انداز ریالی بانک سپه به منظور ترویج و اشاعه سنت حسنه قیر حسنه با هدف بهره مندی از ثواب معنوی و یاری رساندن به مردم برگزار شد. نیازمند


جوایز قرعه کشی چهل و چهارمین جشنواره بزرگ قصاء حسنه به صورت ریالی – حساب های پس انداز ارزی در بانک سبا شامل 2500 جایزه به ارزش 250 میلیون تومان و میلیاردها جایزه نقدی دیگر است. علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی 100000 تومان و حساب های ارزی 100 دلاری یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.


بر اساس این گزارش هر روز 50 هزار تومان برای حساب های ریالی دو امتیاز و هر روز 5 دلار برای حساب های ارزی دو امتیاز محاسبه می شود. هر حسابی که موجودی بالاتر و مدت زمان بیشتری داشته باشد شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه کشی خواهد داشت.


همچنین شرط اعطای جایزه حفظ حداقل موجودی به مدت 90 روز متوالی در مدت قرعه کشی یا از مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی می باشد.


شایان ذکر است زمان قرعه کشی از اول مهر ماه 1402 آغاز می شود و مشتریان می توانند با مراجعه به شعب بانک و خارج از آن با مراجعه به آدرس اینترنتی به صورت حضوری در آن شرکت کنند. omidbank.ir در این جشنواره شرکت کنید.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا