مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

آغاز بلیت‌فروشی مردمی جشنواره فیلم‌کوتاه تهران

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز; سامانه فروش بلیت چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از صبح امروز سه شنبه 3 مهرماه برای عموم فعال شد و تمامی علاقمندان سینما می توانند با مراجعه به این سامانه بلیت این رویداد را تهیه کنند.

بر این اساس، تمامی علاقه مندان و مخاطبان این جشنواره می توانند با مراجعه به سامانه آی تیکت و خرید بلیت آثار راه یافته به جشنواره، نمایش های مورد نظر خود را انتخاب کنند. www.iticket.ir او حضور می یابد

همزمان با فعال‌سازی سامانه برای عموم مردم، کلیه دارندگان کارت دعوت شده در گروه‌های مختلف که توانسته‌اند از روز پنجشنبه بر اساس گروه‌های جداگانه اقدام به رزرو بلیت کنند، می‌توانند بدون محدودیت، بلیت نمایش‌های مورد نظر خود را رزرو کنند.

تمامی بلیت‌های رزرو شده برای تمامی مخاطبان جشنواره باید حداقل 20 دقیقه قبل از شروع نمایش از طریق دستگاه‌های فروش بلیت واقع در محل جشنواره پرینت شوند و هنگام ورود به سالن، نسخه کاغذی ارائه شود. این سامانه تاخیر در چاپ بلیط رزرو شده را به منزله انصراف از حضور دارنده رزرو می داند و ظرفیت مربوطه برای استفاده سایر مخاطبان آزاد می شود.

چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران علاوه بر بخش ملی شامل فیلم‌های روایی، مستند، انیمیشن و تجربی، 107 فیلم کوتاه برجسته از جمله آثار تحسین شده در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی را در دستور کار خود دارد.

عموم مردم در خانه جشنواره می توانند در روزهای جشنواره از بخش های جانبی جشنواره مانند اولین جشنواره عکس تهران، نمایشگاه کتاب و سینما و … دیدن کنند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذربندر از ۶ مهر تا ۱۱ آبان ماه ۱۳۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

منبع: مهر

تبلیغات بنری