
گزارش شهر آرارانیوس ؛ بر خلاف جوایز مانند اسکار ، این برنامه یک مراسم رسمی یا جایزه نقدی ندارد و تمرکز اصلی آن بر خلاقیت و شجاعت سازندگان است. بنا بر گزارش ها ، برندگان حلقه طلایی فیزیکی را دریافت می کنند و علاوه بر نسخه دیجیتالی حلقه می توان در پروفایل ها و داستانهای آنها قرار داد. آنها همچنین می توانند پس زمینه پروفایل و دکمه LIKE را تغییر دهند ، که یک تجربه جدید در اینستاگرام است و به همین ترتیب فقط در شبکه هایی مانند MySpace و Friendster یافت می شود.
طراحی حلقه ها توسط یک طراح مد مشهور Grace Wells Bonner ، با هدف ترغیب سازندگان محتوا برای پذیرش خطرات و نوآوری های خلاقانه تر طراحی شده است. ایوا چن ، رئیس همکاری مد اینستاگرام ، می گوید چنین سطحی از سفارشی سازی و تأکید بر خلاقیت فردی در اینستاگرام قبلاً هرگز تجربه نشده بود.
روند انتخاب برندگان توسط هزاران نامزد مورد بررسی قرار گرفته است و پس از رسیدن به صدها نامزد نهایی ، برنده سرانجام به عنوان برنده معرفی می شود. هیئت منصفه سال شامل چهره های برجسته ای مانند آدام موسری ، اسپایک لی ، یارا شهیدی ، مارک ژاکوبز ، کاوز و پت مک گرات بود. مارک برونلی ، داور و متخصص فرهنگ و فناوری ، معیار اصلی را به عنوان یک محتوای بالا و خلاق می داند که خطرات را به خود می گیرد و ارزش تولید دارد.
لیست برندگان نهایی در تاریخ 1 اکتبر معرفی می شود. با معرفی جایزه حلقه ها ، اینستاگرام قصد دارد خلاقیت و نوآوری را در محتوای کوتاه مدت برجسته کند و سازندگان را ترغیب به امتحان کردن ایده ها و روش های جدید کند. این برنامه برای تبدیل شدن به یک سنت سالانه و فراهم کردن فرصتی برای معرفی استعدادهای برجسته تر در این شبکه اجتماعی طراحی شده است.
منبع: دیجیاتو







مطالب مرتبط
حلزونی با سرعت فایو جی!
توهینکننده به فردوسی به حبس تعزیری محکوم شد
وزیر امور راهبردی رژیم اسرائیل از سمت خود کناره گیری کرد